رییس جامعه المصطفی العالمیه:
حجت الاسلام‌ عباسی گفت: به بیش از ۹۹ درصد مجموعه حوزوی جامعه المصطفی العالمیه واکسن کرونا تزریق شده است.
کد خبر: ۱۰۱۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ 01 December 2021

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام‌والمسلمین علی عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم طی سخنانی گفت: از مجاهدت‌های بهداشت و درمان که با تمام وجود در راستای خدمات رسانی به جامعه تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنیم.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه یادآور شد: اگر امروز آرامش نسبی در موضوع کرونا ایجاد شده، به پاس تلاش‌های شما کادر سلامت است که باید قدر بدانیم.

او ادامه داد: مجموعه جامعه‌المصطفی بعد از اعلام کرونا به سرعت در راستای توسعه دستور‌های بهداشتی گام برداشت و در امر واکسیناسیون نیز، ۹۹ درصد این مجموعه واکسن تزریق کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز گفت: قم، قلب تپنده تشیع در جهان است و نهاد‌های حوزوی از جمله جامعه المصطفی در این زمینه نقش دارند.

محمد رضا قدیر با قدردانی از همکاری‌های جامعه المصطفی در زمینه کرونا گفت: از ابتدا این مجموعه حوزوی نهایت همکاری و همراهی را با دانشگاه علوم پزشکی قم داشت و در رعایت دستور‌های بهداشتی نهایت همکاری را کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به راه‌اندازی نهضت‌های ضدواکسن به اسم حوزه‌های علمیه گفت: نهاد‌های حوزوی نهایت همکاری را با کادر بهداشت و درمان داشته‌اند و در زمینه واکسیناسیون نیز، تمامی مراجع تقلید و علمای حوزه و همچنین اکثریت طلبه‌ها و روحانیان و خانواده‌های آن‌ها از واکسن استفاده کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: برغم تمامی تبلیغات سوء تاکنون توانستیم ۷۰ درصد مردم را در قم واکسینه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار