عضو شورای اسلامی شهر قم از اعزام نیرو‌های سازمان قطار شهری قم برای آموزش دوره‌های تخصصی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ 30 November 2021

به گزارش تابناک قم، سید محمدحسین دهناد عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به لایحه اخذ مجوز به‌کارگیری نیروی انسانی برای سازمان قطار شهری و برگزاری مناقصه جهت انعقاد قرارداد با شرکت تأمین نیروی ذی صلاح گفت: فاز نخست قطار شهری در شُرف تست گرم بوده و نیازمند تأمین نیروی متخصص هستیم.

 عضو شورای اسلامی شهر قم ایستگاه شهید مطهری و ایستگاه میدان کشاورز را نزدیک به افتتاح اعلام کرد و گفت: سازمان قطار شهری با تغییر چارت، نیازمند تأمین ۵۶ نیروی متخصص بوده که ۲۵ نفر از این افراد باید دوره‌های تخصصی را طی کنند.

دهناد بر محدودیت‌های استخدامی تأکید کرد و گفت: با توجه محدودیت‌ها و افتتاح قطار شهری نمی‌توانیم مستقیم نیرو جذب کنیم و عملاً شرکت تخصصی نیز برای تأمین نیرو وجود ندارد و این افراد بدنه سازمان قطار شهری را تشکیل خواهند داد.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: دوره این افراد ۶ ماه زمان برده و ۱۰ نفر برای راهبری قطار، ۱۰ نفر برای سیستم‌های نت و تجهیزات و ۵ نفر برای مرکز کنترل و اتاق فرمان در تهران و مشهد دوره خواهند دید.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم سپس پیشنهاد مشاور سازمان قطار شهری را برای ایجاد معاونت بهره‌برداری موردبررسی قرارداد و گفت: بر اساس پیشنهاد مشاور، سه اداره ایستگاه و نت، اداره عملیات و تجهیزات متحرک و اداره مهندسی و کیفیت راه‌اندازی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار