مانور زلزله و ایمنی ، همزمان با سراسر کشور صبح امروز در مدارس استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ 29 November 2021

به گزارش تابناک قم، بیست و  سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی به دلیل ادامه شیوع کرونا در کشور، با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور آمادگی در برابر زلزله در شرایط پاندمی در دبیرستان دخترانه امامت با حضور دانش آموزان، مدیر کل آموزش و پرورش استان ،مدیر کل مدیریت بحران استانداری و مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم برگزار شد.

آقای شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش استان قم  در حاشیه این مانور گفت: امسال با توجه به بازگشایی یک دوم کلاس های درس ، تلاش کردیم در کلیه مدارس استان آموزش در برابر زلزله را برگزار کنیم تا دانش آموزان بتوانند در حوادث جان خود و خانواده شان را نجات دهند.

وی افزود : برای دانش آموزانی که به صورت غیرحضوری درس می خوانند هم آموزش های لازم را از طریق برنامه شاد دریافت می کنند.

گل فشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر هم با اشاره به تجربیات مثبت  در آموزش دانش آموزان در برابر حوادث گفت: این آمادگی را در کل استان داریم که اردوهای آموزشی برای خانواده بزرگ آموزش و پرورش برگزار کنیم.

وی از دانش آموزان خواست با دریافت آموزش های لازم در برابر حوادث سفیران نجات خود و خانواده هایشان باشند.

مانور زلزله و ایمنی همه ساله به عنوان بزرگترین فعالیت آموزش همگانی کشور در حیطه ایمنی مدارس در برابر زلزله ، با مشارکت وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری ، وزارت آموزش و پرورش، وزارت کشور، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ، سازمان صدا و سیما و شهرداری ها برنامه ریزی و اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار