معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از اجرای چند پروژه لوله‌گذاری جهت جمع‌آوری آب‌های سطحی و رفع مشکل آبگرفتگی معابر و خیابان‌های قم با اعتباری بالغ بر ۶۱ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸ 28 November 2021

به گزارش تابناک قم، عباس حلوایی زاده با اشاره به ادامه بررسی میدانی و رفع آبگرفتگی معابر افزود: پروژه لوله‌گذاری بلوار محتشم کاشانی به همین منظور در دستور کار شهرداری قم قرار دارد که طول لوله گذاری این طرح هزار و ۵۰۰ متر است.

وی تصریح کرد: این پروژه با هدف رفع آبگرفتگی خیابان ۱۵ خرداد و نوبهار اجرا می شود و ۶ میلیارد تومان نیز برای بهره برداری از آن اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: پروژه لوله گذاری کمربندی رینگ شرقی حدفاصل نوقطار تا ولیعصر به طول ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع با استفاده از لوله طراحی شده ۲ هزار میلی متری با ۴۵ میلیارد تومان اعتبار با هدف تکمیل رینگ شرقی جمع آوری آب های سطحی شهر یکی از اقدامات شاخص شهرداری قم است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم  پروژه لوله گذاری خیابان آیت الله بافقی به طول یک کیلومتر را از دیگر طرح های فعال جهت رفع مشکلات آبگرفتگی معابر قم دانست و اضافه کرد: نوع لوله طراحی شده در این پروژه هزار میلی متر است که ۴ میلیارد تومان جهت اجرای آن اعتبار پیش بینی شده است؛ با اجرای این پروژه  آبگرفتگی خیابان حریم کمربندی محدوده منطقه رفع خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه لوله‌گذاری کمربندی رینگ شرقی (تکمیل رودخانه تا نوقطار)، بیان کرد: طول اجرای پروژه ۳۴۰ متر با لوله طراحی شده ۲ هزار میلی متری است که ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان جهت اجرای آن اعتبار نیاز است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به هدف از اجرای این پروژه، یادآور شد: تکمیل رینگ شرقی جمع آوری آب های سطحی شهر در قالب این طرح مورد توجه شهرداری قم بوده است.

حلوایی زاده گفت: پروژه سپتیک جذبی کوچه ۱۹ بلوار جمهوری با هدف جلوگیری از آبگرفتگی زیرگذر عطاران با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیز از پروژه های در دست اقدام شهرداری در زمینه رفع آبگرفتگی معابر شهری است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار