معاون شهردار قم از اتمام زودتر از موعود پروژه پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی (ره) خبر داد و گفت: با توجه به پیشرفت ۴۵ درصدی فیزیکی کار امیدواریم تا بهمن‌ماه افتتاح شود.
کد خبر: ۱۰۱۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 28 November 2021

به گزارش تابناک قم، عباس حلوایی زاده به تشریح وضعیت پروژه پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی (ره) پرداخت و اظهار داشت: پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی حدفاصل چهارراه شهدا تا خیابان شبستان حرم حضرت معصومه (س) طراحی‌شده و به‌عنوان مرحله سوم آرام‌سازی هسته مرکزی شهر در حال اجرا است.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه را بیش از ۳۵ درصد اعلام کرد و افزود: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی و واقعی پروژه ۴۵ درصد بوده و طبق برنامه زمان‌بندی انجام ولی درمجموع ۳۵ درصد کار اجراشده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از اتمام زودتر از موعود پروژه پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی خبر داد و گفت: زمان انجام پروژه در قرارداد ۱۰ ماه بوده است، اما با توجه به پیشرفت فیزیکی کار امیدواریم تا بهمن‌ماه این پروژه به بهره‌برداری رسیده و زودتر از موعود پروژه افتتاح شود.

وی سپس اعتبار پروژه را عددی بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: طول این پیاده راه ۳۳۰ متر و عرض آن ۲۰ متر است و درمجموع ۶ هزار و ۶۰۰ مترمربع را در برمی‌گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار