سرپرست هیات دوومیدانی قم گفت: مرحله اول استعدادیابی و انتخابی تیم دوومیدانی جهت حضور در مسابقات استعدادهای برتر کشور و بزرگداشت هفته بسیج در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ 27 November 2021

به گزارش تابناک قم، ابوالفضل خدمتکاری افزود: این مرحله در دو ماده ۱۰۰ متر و ۴۰۰ متر با حضور ۲۵۰ دونده پسر در ورزشگاه شهید حیدریان و ۲۰ دونده دختر در ورزشگاه یادگار امام شامگاه پنجشنبه ۴ آذرماه جاری ترتیب یافت.

سرپرست هیات دوومیدانی قم خاطرنشان کرد: نفرات برتر و استعدادهای مستعد با صلاحدید و شناسایی مربیان به اردوی تیم استان دعوت خواهند شد.

خدمتکاری با اشاره به برخی مشکلات حضور پرشورتر بانوان ورزشکار قم در این مرحله استعدادیابی بیان کرد: به دلیل مسافت زیاد ورزشگاه یادگار امام با مرکز شهر تنها ۲۰ ورزشکار دختر در این مرحله استعدادیابی شرکت کردند.

وی بابیان استعداد و استقبال قابل‌توجه نوجوانان قمی در رشته ورزشی پرمدال دوومیدانی ابراز داشت: یکی از نکات این مسابقات حضور چشمگیر و بی‌سابقه دانش آموزان بعد از دو سال تعطیلی مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا بود.

خدمتکاری تصریح کرد: این مسابقات به همت هیات دوومیدانی استان و همکاری اداره کل ورزش و جوانان و همکاری بسیج ورزشکاران و اداره کل آموزش‌وپرورش وادارات آموزش‌وپرورش چهارگانه قم و دبیران تربیت‌بدنی برگزار شد.

مرحله اول استعدادیابی دوومیدانی در قم برگزار شد

 

مرحله اول استعدادیابی دوومیدانی در قم برگزار شد

مرحله اول استعدادیابی دوومیدانی در قم برگزار شد

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار