فرمانده سپاه قم:
فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم در پیامی به مناسبت هفته بسیج آورده است: اندیشه متعالی بسیج از عمق معارف الهی توسط بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی شکل گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ 25 November 2021

به گزارش تابناک قم، در پیام سردار محمدرضا موحد آمده است: پنجم آذرماه سالروز تاریخی صدور فرمان رهبر کبیر حضرت امام خمینی (ره) در مورد تشکیل بسیج مستضعفان را در حالی گرامی می داریم که این شجره طیبه و نهاد اصیل مردمی و انقلابی با همان طراوت و سرزندگی سال‌های آغازین تولد خود، در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی ،فرهنگی و اجتماعی‌جمهوری اسلامی حضور دارد.

پیام ادامه یافته است: عمق معارف الهی که توسط بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی شکل گرفت، در سازمان بسیج مستضعفین عینیت یافت و به فرهنگی فراگیر و گسترده جهان شمول تبدیل گشت.

پیام حاکی است: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که از عمق معارف الهی توسط بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و در مردم انقلابی میهن اسلامی ریشه دوانید و اکنون به فرهنگی فراگیر و گسترده جهان شمول تبدیل گشت.

پیام می افزاید: بسیجی شاخ و برگ درختی است که با ایثار و فداکاری تمام مجاهدان از صدر اسلام تاکنون پیوسته مراقبت شده تا بوی دل انگیز آن بهار صلح و امنیت را برای میهن اسلامی ایران به ارمغان بیاورد.

پیام ادامه یافته است: اینجانب هفته مبارک بسیج را که با شعار محوری «بسیج پاره تن مردم» مزین گشته است خدمت خانواده معظم و معزز شهدا ، ایثارگران، رزمندگان ، بسیجیان غیور و مخلص و مردم همیشه در صحنه و بصیر استان قم تبریک عرض نموده و ان شاء الله این شجره طیبه و لشکر مخلص خدا تحت راهبردهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب اسلامی آمال و آرزوهای بسیج جهانی اسلام در آزادسازی قدس شریف و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی حضرت صاحب الزمان (ارواحناه فداه) را محقق نماید.

۵ آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ است؛ بیست و نهم آبان تا پنجم آذرماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده‌است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار