پروژه رسانه‌ای «طهورا» با محوریت گفت‌و گو با مادران 18 شهید مدافع حرم از جمله شهیدان ایمانی، جلالی‌نسب، ابراهیم رشید، عسکری جمکرانی، لطفی‌نیاسر و مالامیری به همت خادمان رسانه‌ای سوگواره تجسمی کوچه بنی‌هاشم در قم تولید شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 25 November 2021

به گزارش تابناک قم، سوگواره تجسمی کوچه‌ بنی‌هاشم امسال برای بیست و یکمین سال متوالی به همت هیأت محبین حضرت زینب(س) در ۷۵ متری عمار یاسر قم برپا می‌شود.

یکی از دستاورهای امسال این نمایشگاه مذهبی، تولید مجموعه تصویری «طهورا» با محوریت گفت‌و گو با ۱۸ مادر شهید مدافع حرم ایرانی و فاطمیون است که در قالب ۱۸ قسمت ۱۸ دقیقه‌ای منعکس می‌شود.

در هر کدام از قسمت‌های این مجموعه، مادر یکی از شهدای مدافع حرم در مورد مقام مادر و شهید مدافع حرم خود به ایراد سخن می‌پردازد و وصیت‌نامه آن شهید نیز به مخاطبان ارائه می‌شود.

شهیدان ایمانی، جلالی‌نسب، ابراهیم رشید، عسکری جمکرانی، لطفی‌نیاسر و مالامیری از جمله شهدای ایرانی و شهیدان حسینی، بخشی و جعفری از جمله شهدای فاطمیون معرفی شده در این مجموعه تصویری هستند.

برای تصویربرداری و تدوین پروژه رسانه‌ای «طهورا»، ۱۵ نفر از خادمان رسانه‌ای هیأت محبین حضرت زینب(س) به صورت داوطلبانه و بدون هیچ چشم‌داشت مادی یک ماه وقت گذاشته‌اند.

معرفی 18 شهید مدافع حرم در سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم

حضرت زهرا(س) اولین شهید دفاع از حریم ولایت هستند که در سن ۱۸ سالگی به شهادت رسیدند به همین علت در این مجموعه رسانه‌ای، از ظرفیت مادران شهدای مدافع حرم به‌عنوان پیروان حضرت زهرا(س) استفاده شده و در تولید محتوا نیز عدد ۱۸ به صورت محوری مورد توجه قرار گرفته است.

این محتوای تصویری هر شب در نمایشگاه کوچه‌ بنی‌هاشم اکران می‌شود اما در بستر رسانه نیز قرار است در یکی از شبکه‌های صدا و سیما منعکس شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار