تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در تلاش برای عبور از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ ملی باشگاه‌های کشور باید از دو دیدار پیش‌رو با پیروزی میدان را ترک کند.
کد خبر: ۱۰۱۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ 25 November 2021

به گزارش تابناک قم، دیدارهای دور برگشت از مرحله گروهی فصل ۱۴۰۰ لیگ ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران روزهای چهارم و پنجم آذر ماه برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی در تلاش برای گرفتن مجوز صعود از این مرحله برابر یکدیگر به میدان می‌روند.

امسال مسابقات لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با حضور هفت تیم در دو گروه به انجام می‌رسد و تیم ایثار قم با تیم‌های هیات بوکان و هیات لرستان در گروه دوم جای گرفته، گروهی که دیدارهای دور رفت مقدماتی آن در شهر قم به انجام رسید و بازی‌های دور برگشت چهارم و پنجم آذر در بوکان برگزار می‌شود.

ایثار قم یک ماه قبل در سالن شهید محمود رضائیان قم میزبان رقبا بود ولی بر خلاف انتظار نتیجه هر دو بازی را به حریفان خود واگذار کرد و با دو امتیاز در انتهای جدول گروه ایستاده‌، حالا شاگردان جواد شهره‌غلامی برای عبور از این مرحله در دیدارهای دور برگشت محکوم به کسب برتری در مقابل هر دو حریف خود هستند.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم که یک بار در سال ۱۳۹۷ قهرمانی لیگ ملی ایران را در کارنامه دارد، طبق برنامه باید نخستین بازی خود از دور برگشت مرحله مقدماتی را روز پنجشنبه چهارم آذر از ساعت ۹ برابر هیات لرستان انجام دهد، ضمن اینکه دومین بازی نماینده قم در همین روز از ساعت ۱۷ برابر هیات بوکان است.

روز جمعه پنجم آذر ماه نیز تیم‌های هیات بوکان و هیات لرستان بازی پایانی این مرحله را انجام می‌دهند تا تکلیف دو تیم صعود کننده از گروه دوم مقدماتی فصل ۱۴۰۰ لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برای رویارویی با دو تیم برتر گروه نخست در نیمه نهایی مشخص شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار