مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به‌اضافه شدن دو شهرستان به استان قم گفت: گسترش خدمات بهزیستی در شهرستان‌های جدید استان یکی از اهداف بهزیستی است.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ 24 November 2021

به گزارش تابناک قم، مهدی پهلوانی در گفت‌وگویی با بیان این که افزایش و ارتقای خدمات یکی از اولویت‌های اصلی بهزیستی استان قم است، اظهار داشت: از همان روزهای اول که دو شهر استان قم به شهرستان ارتقا یافتند، اداره کل بهزیستی استان قم دست‌به‌کار شد و دفاتر خود را در این دو شهرستان دایر کرد.

وی ادامه داد: استقرار اداره بهزیستی این دو شهرستان و افزایش خدمات دو موضوعی بود که دنبال شد و در روزهای گذشته نیز شاهد افتتاح اورژانس اجتماعی ۱۲۳ در شهرستان جعفرآباد بودیم.

پهلوانی تصریح کرد: با توجه به نیاز شهرستان جعفریه به گسترش خدمات بهزیستی و ممانعت از تردد جامعه هدف به مرکز استان از تلاش بهزیستی در جهت ارتقاء سطح خدمات با همکاری خیرین شهرستان و منطقه به دنبال راه‌اندازی اولین مرکز نگهداری شبانه‌روزی توان‌بخشی معلولین در شهرستان جعفرآباد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۴۰۰ پرونده توان‌بخشی و اجتماعی در مرکز مثبت زندگی جعفریه فعال است و مددجویان از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند و یک مرکز اقامتی معتادان در بخش و ۲ مرکز هم در جاده قم جعفریه به ارائه خدمات درمان اعتیاد مشغول هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار