دیدارهای مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور با حضور چهار تیم آتیه‌سازان شازند اراک، گیتی‌پسند اصفهان، فردوس قم و استعدادهای درخشان مشهد به مدت سه روز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به شکل دوره‌ای برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ 23 November 2021

به گزارش تابناک قم، در روز نخست بازی‌های مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال نوجوانان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان از سد استعدادهای درخشان مشهد گذشت ولی فوتسالیست‌های تیم فردوس قم در مقابل تیم آتیه‌سازان شازند اراک تن به تساوی بدون گل دادند، در روز دوم گیتی‌پسند از سد نماینده شازند گذشت و فردوس قم در ادامه ناکامی‌ها به استعدادهای درخشان باخت.

برای تعیین قهرمان کار به روز پایانی کشیده شد و در این روز تیم آتیه‌سازان شازند با کسب نتیجه مطلوب در مقابل استعدادهای درخشان روی سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد و تیم فوتسال فردوس قم برابر تیم صدرنشین گیتی‌پسند به برتری رسید تا اصفهانی‌ها قهرمان شده و نماینده قم در جایگاه سوم قرار بگیرد.

تیم فوتسال فردوس قم مسابقات فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور را با کسب یک برد، یک تساوی و یک باخت در حالی با کسب مقام سوم در قم به پایان رساند که در سال ۱۳۹۹ مقتدرانه قهرمان این بازی‌ها شده بود، ضمن اینکه اتفاق ویژه این فصل عضویت بازیکنان بومی در ترکیب این تیم بود.

گفتنی است؛ در سال ۱۳۹۹ تیم‌های نوجوانان و جوانان فردوس قم عنوان قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص داده بودند اما در سال ۱۴۰۰ تیم رده سنی جوانان فردوس در مرحله مقدماتی از گردونه رقابت‌ها حذف شد و تیم رده نوجوانان فردوس روی سکوی سوم ایران به کار خود پایان داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار