بانوان بسکتبالیست شیمیدر قم بعد از کسب رتبه ششمی آسیا برای حضور موفق در ادامه لیگ برتر زنان ایران و رویارویی با سپهرداد تهران در هفته پنجم این مسابقات از امروز مرحله جدید تمرینات خود را از سر گرفتند.
کد خبر: ۱۰۱۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ 22 November 2021

به گزارش تابناک قم، بانوان شیمیدر که پس از کسب چهار برد متوالی مقابل تیم‌های امرتات تهران، گروه بهمن، آکادمی ای‌زی بسکتبال و شهرداری گرگان به دلیل تشکیل اردوی تیم‌ ملی اعزامی به رقابت‌های 2021 کاپ آسیا تمرینات‌شان تعطیل شده بود، با بازگشت تیم ملی دوباره روند آماده‌سازی خود را از سر گرفتند.

در شرایطی که رقابت‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال بانوان در 2 گروه برگزار می‌شود، تیم شیمیدر قم به واسطه کسب چهار برد متوالی با هدایت شایسته متشرعی، صدرنشین گروه نخست است و از مصاف سوم آذر ماه با سپهرداد تهران، دیدارهای مرحله مقدماتی این لیگ را ادامه می‌دهد.

این در حالی است که اکثر نفرات شیمیدر در هفته‌های اخیر درگیر اردوی آماده‌سازی تیم ملی و بازی‌های این تیم در مسابقات کاپ آسیا 2021 بودند و با بازگشت بانوان شیمیدر، حالا این تیم از امروز تمرینات خود را از سر می‌گیرد تا برای رویارویی با حریفان لیگ برتری آماده شود.

خانم شایسته متشرعی سرمربی شیمیدر (سرمربی تیم ملی)، ادت آقاجانیان مدیر فنی شیمیدر (سرپرست تیم ملی) و خانم‌ها معصومه اسماعیل‌زاده، تینا عیسائیان، فائزه شهریاری، شادی عبدالوند، آناهیس خداوردیان، کیمیا یزدیان طهرانی و آیدا گل‌محمدی به عنوان بازیکن از تیم شیمیدر در مسابقات سطح (ب) کاپ آسیا حضور داشتند.

تیم ملی بسکتبال بانوان ایران که پس از ۴۷ سال اولین حضور خود را در رقابت‌های کاپ آسیا را تجربه می‌کرد، در این پیکارها به میزبانی اردن برای کسب عنوان پنجم به مصاف تیم سوریه رفت و در نهایت این دیدار را با نتیجه ۶۳ بر ۵۸ به سود سوریه واگذار کرد.

در حالی که ایران در مقدماتی بازی‌ها با تیم‌های لبنان و سوریه هم‌گروه بود، ملی‌پوشان کشورمان در اولین دیدار مقابل لبنان ۶۶ بر ۴۴ مغلوب شدند، همچنین در مصاف با سوریه ۷۸ بر ۷۱ نتیجه را واگذار کردند و در ادامه به عنوان تیم سوم گروه اول به مصاف اندونزی تیم دوم گروه دوم رفته ولی با نتیجه ۷۶ بر ۶۸ مغلوب شدند.

با این نتایج تیم کشورمان در بازی برای کسب رتبه پنجم بار دیگر برابر سوریه قرار گرفته و در نهایت این دیدار با نتیجه ۶۳ بر ۵۸ به نفع سوریه شد تا تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در جایگاه ششم رقابت‌های سطح B کاپ آسیا ۲۰۲۱ اردن قرار بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار