تیم بسکتبال شیمیدر قم در تعطیلات نیم‌فصل مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی سوریه برگزار کرد.
کد خبر: ۱۰۱۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ 22 November 2021

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران به دلیل تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم ملی اعزامی به پنجره اول انتخابی جام جهانی 2023 تعطیل است، اما تیم شیمیدر قم تمرینات خود را برای حضور موفق در ادامه بازی‌های این فصل ادامه می‌دهد.

محک شیمیدر قم برابر رقیب آسیایی

این در حالی است که چند بازیکن شاخص شیمیدر این روزها در اردوی آماده‌سازی تیم ملی هستند و نه تنها در تمرینات بلکه در مسابقه تدارکاتی شیمیدر برابر تیم ملی سوریه نیز حضور نداشتند، مسابقه‌ای که یک فرصت بسیار مغتنم برای سنجش میزان آمادگی شیمیدری‌ها به خصوص نفرات جوان تیم بود.

محک شیمیدر قم برابر رقیب آسیایی

تیم سوریه نیز که همانند تیم ملی ایران به منظور کسب آمادگی لازم برای حضور موفق در انتخابی جام جهانی بسکتبال به ایران آماده و در تهران اردو زده، به دعوت باشگاه شیمیدر به سالن آفتاب آمد و در یک مسابقه دوستانه برابر شیمیدر به میدان رفت، دیداری که در آن علاوه بر غیبت بازیکنان ملی‌پوش، کاپیتان شیمیدر یعنی حامد حسین‌زاده هم مجموعا 15 دقیقه در میدان بود.

محک شیمیدر قم برابر رقیب آسیایی

این دیدار تدارکاتی برابر رقیب آسیایی فرصت خودنمایی بازیکنان جوان و آینده‌دار شیمیدر همچون میرو قازاری، علی دریایی و حسن علی‌اکبری در برابر دیدگان مهران شاهین‌طبع سرمربی با تجربه تیم شیمیدر و دیگر اعضای کادر فنی بود، بازیکنان که در کنار مهره‌های موثر شیمیدر همچون رافی درغوکاسیان، سینا واحدی و ... عملکرد بسیار خوبی ارائه کردند.

محک شیمیدر قم برابر رقیب آسیایی

تیم بسکتبال شیمیدر قم در فصل 1401 – 1400 مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ایران که با حضور 16 تیم در دو گروه هشت تیمی جریان دارد، یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی است که از 6 بازی خود در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی پنج برد و یک باخت به دست آورده و با یک بازی کمتر در مکان دوم جدول است.

محک شیمیدر قم برابر رقیب آسیایی

شاگردان مهران شاهین‌طبع در این گروه موفق به شکست تیم‌های رعد پدافند هوایی تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، صنایع هرمزگان، اکسون تهران و آویژه صنعت پارسا مشهد شده و نتیجه بازی با مهرام را واگذار کرده‌اند، ضمن اینکه یک بازی معوقه از هفته سوم برابر مس رفسنجان در پیش دارند که روز 14 آذر ماه انجام می‌دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار