نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نظارت همگانی بر حوزه بهداشت و درمان را سبب حفظ حقوق مردم و بیت‌المال ارزیابی کرد.
کد خبر: ۱۰۱۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ 22 November 2021

نظارت، اولویت کارگروه تخصصی مشورتی بهداشت باشد

به گزارش تابناک قم، دکتر احمد امیرآبادی فراهانی در جمع اعضاء کارگروه بهداشت و درمان این دفتر طی سخنانی با اشاره به اهمیت نظارت همگانی، بر ضرورت نظارت نیروهای متخصص انقلابی در بخش‌های مختلف درمانی استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه توجه و ارزیابی از عملکردهای بخش‌های خصوصی و دولتی در حوزه بهداشت و درمان سبب حفظ حقوق مردم و از طرفی هم حقوق بیت‌المال می‌شود اظهار داشت: خوشبختانه جمعی از متخصصان انقلابی به صورت جهادی در کارگروه تخصصی بهداشت و درمان بدون هیچ گونه دریافت و انتظارات مادی و صرفا بر اساس تکلیف خود فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: از وظایف و اختیارات نمایندگان مجلس نظارت برعملکردهای بخش‌های مختلف است و ما در این حوزه از توان جهادی شما استفاده می‌کنیم و این امر برای ما افتخار است و سبب می شود اول خود ما مراقب رفتار و عملکرد خود باشیم و سپس از عملکردهای دیگران مراقبت و نظارت کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی توجه به لوایح و طرح‌های مطرح در مجلس در حوزه سلامت را مورد یادآوری قرارداد و خاطرنشان ساخت: این کارگروه تخصصی مشورتی بهترین محل برای بررسی و اعلام نظر در خصوص مباحث بهداشت و درمانی است که در مجلس مطرح می‌شود و انتظار داریم با دلسوزی برای خود و سلامت جامعه به موضوعات ورود شود و نظرات کارشناسی شده برای طرح در مجلس در اختیار نمایندگان قرار گیرد.

دکتر امیرآبادی در بخش دیگری از سخنان خود به اطلاعات و اخبار منتشر شده در فضاهای مجازی اشاره و تصریح کرد: فضای مجازی مثل یک شمشیر دولبه است هم می‌تواند سبب افشای فساد شود و به سلامت جامعه کمک کند و هم می‌تواند به ناحق و با غرض و با انتشار اخبار دروغ و نادرست سبب از بین رفتن آبروی افراد شود. لذا نمی‌توان صرفا به این عنوان که خبری در فضای مجازی منتشر شده است به آن اعتماد کنیم و لازم است در مورد آن بررسی لازم انجام شود.

وی همچنین با تقدیر از دست اندرکاران عملیات واکسیناسیون عمومی در قم و کشور گفت: متاسفانه شاهد هستیم عده‌ای اقدام به واکسن هراسی می‌کنند که لازم است جلو این افراد گرفته شود زیرا به گونه‌ای وانمود می‌شود که روحانیت با واکسن مخالف است در حالی که اکثر مراجع معظم، علما و طلاب در قم و کشور اکثرا واکسن زده و در این خصوص مردم را هم تشویق می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار