استاندار قم با حضور در منزل شهیدان زین الدین با خانواده و مادر ایشان دیدار و گفت و گو ‌کرد.
کد خبر: ۱۰۱۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ 22 November 2021

به گزارش تابناک قم، سید محمد تقی شاهچراغی در دیدار با خانواده معظم شهیدان زین الدین طی سخنانی با اشاره به جایگاه والای شهدا، بر لزوم تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

استاندار قم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان قم‌ در دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم، ادای دین مسئولان نظام به شهدا و ایثارگران را ضروری دانست و افزود: تلاش مسئولان برای خدمت به مردم در سطح کشور و استان نشان پایبندی مدیران و مسئولان به آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و وصایای شهدای عظیم الشان است.

مادر شهیدان زین الدین نیز در این دیدار با اشاره به مجاهدت شهدا و ایثارگران بر لزوم خدمت رسانی به مردم و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه تاکید کرد.

ایشان با اشاره به اقدامات نیروهای جهادی و انقلابی در طول مسیر انقلاب افزود: تلاش فراگیر و همه جانبه در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات ایشان در این شرایط حساس ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: کوتاهی در رفع مشکلات مردم اثرات و لطمات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه، سردار موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، حجت الاسلام هنرمند مدیر کل بنیاد شهید و احمد حاجی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار حضور داشتند، استاندار قم با اهدای لوحی از مقام مادر شهید تجلیل به عمل آورد.

سردار شهید مهدی زین الدین فرمانده لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب (ع) در ۲۷ آبان ۱۳۶۳ در حالی که ۲۵ سال داشت به همراه برادرش مجید زین الدین در ماموریتی از کرمانشاه به طرف سردشت آذربایجان غربی در حرکت بود که در منطقه تپه ساروین با گروهک های ضد انقلاب درگیر شد و به فیض شهادت نائل آمد.

استان قم بیش از ۶ هزار و ۹۰ شهید تقدیم انقلاب کرده‌ است و در این استان یک هزار و ۲۹۳ شهید از ۹ کشور جهان وجود دارد.

قم همچنین ۱۱ هزار و ۳۶۱ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده و ۵۹۱ آزاده و بیش از ۴۰۰ شهید مدافع حرم نیز متعلق به این استان است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار