تیم والیبال افق قم به دلیل بی‌برنامگی نخستین بازی خود در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور را واگذار کرد.
کد خبر: ۱۰۱۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱ 22 November 2021

به گزارش تابناک قم، فصل ۱۴۰۰ پیکارهای لیگ دسته اول والیبال مردان ایران با رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر در دو گروه مقدماتی آغاز شد اما نخستین هفته آن به شکلی عجیب و غیر منتظره با شکست نماینده استان قم یعنی تیم والیبال افق همراه بود، آن هم در مسابقه‌ای هرگز برگزار نشد.

تیم والیبال افق قم در نخستین هفته سری A بازی‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال میزبان تیم گیتی‌پسند اصفهان و قرار بود در بیست و هشتمین روز آبان ماه در سالن شهدای دروازه‌ری مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم میزبان رقیب باشد اما به این بازی نرسید!

ماجرا از این قرار است که کادر مدیریتی تیم افق در موعد مقرر و در محدوده زمانی در نظر گرفته شده توسط فدراسیون والیبال نسبت به ثبت مدارک بازیکنان خود برای صدور کارت بازی آنها اقدام نمی‌کند و این عامل موجب شد تا با رای انضباطی بازنده نخستین بازی این فصل لیگ دسته اول ایران باشد.

جالب‌تر این است که تیم گیتی‌پسند برای انجام این بازی به قم آمده و راس ساعت مقرر در خانه والیبال قم حضور یافته و آماده رویارویی با تیم افق می‌شود اما ناظر مسابقه به دلیل عدم ارائه مدارک کادر و بازیکنان تیم افق، اجازه برگزاری این بازی را نمی‌دهد و در نهایت افق بازنده میدان اعلام می‌شود.

بدین‌ترتیب نتیجه بازی افق قم با گیتی‌پسند اصفهان از هفته نخست فصل جدید رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال با امتیاز ۲۵ بر صفر در سه دست متوالی، به نفع نماینده اصفهان ثبت شد، در حالی که رقابت‌های امسال سری A والیبال مردان ایران با عنوان جام سردار دل‌ها و با حضور ۱۸ تیم در دو گروه مقدماتی به انجام می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار