مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم از حمایت بسیج سازندگی از کارآفرینی دانشجویان دانشگاه حضرت معصومه (س) قم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 20 November 2021

به گزارش تابناک قم، سرهنگ محمود داود آبادی صبح شنبه در حاشیه نشست تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج سازندگی استان قم و دانشگاه حضرت معصومه (س) در راستای توانمندسازی و حمایت از بانوان دانشجوی کارآفرین این دانشگاه در گفتگو با خبرنگاران گفت: فعالیت در دانشگاه حضرت معصومه (س) بر اساس نیاز واقعی جهش تولید است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم با بیان اینکه در موضوع تولید، توزیع و مصرف؛ شناسایی، شبکه سازی و توانمند سازی که مد نظر بسیج سازندگی است در این دانشگاه صورت می‌گیرد و ما به دنبال استفاده از این ظرفیت هستیم، افزود: استعدادیابی قبل از ورود هیجانی به بازار کار یکی از ضروریت های جهش تولید است.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویانی که بتوانند رشته تحصیلی را به صورت کاملاً تخصصی و علمی فرا بگیرند قطعاً از حمایت‌های بسیج سازندگی از جمله مشاوره‌های شغلی و حمایت‌های مالی و دریافت منابع ارزان قیمت می‌توانند بهره مند شوند، ادامه داد: مهمترین دستاورد این جلسه کنار هم قرار گرفتن دانش، تخصص، تجربه و توان اجرایی است.

داودآبادی با اشاره به اینکه کنار هم قرارگرفتن دانش، تخصص، تجربه و توان اجرایی به نفع هر دو طرف خواهد بود، گفت: می‌تواند سرمایه انسانی گرانبهایی را که در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند را به جریان اشتغالزایی و کارآفرینی کشور متصل کند و در جهت تحقق جهش تولید به حرکت دربیاورد.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری بین دو مجموعه در ۵ ماده به امضا رسید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار