استاندار قم در دومین سفر شهرستانی از دامشهر، مجتمع دامپروری شهرستان جعفرآباد و ناحیه صنعتی طغرود بازدید و با مردم شهر جعفریه گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ 20 November 2021

به گزارش تابناک قم، در دیدار آقای شاهچراغی با دامداران دامشهر قیمت بالای نهاده‌های دامی و پایین بودن قیمت دام مطرح شد و رئیس سازمان جهادکشاورزی استان از خرید تضمینی دام ظرف هفته آینده خبر داد.

در جلسه شورای اداری شهرستان جعفرآباد هم که به ریاست آقای شاهچراغی و با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مدیران استان برگزار شد، و نبود زیرساخت‌های لازم به دلیل شهرستان شدن جعفرآباد، جاده ناایمن قم جعفرآباد، و پیچ قلعه سنگی، بسته بودن بیمارستان کریمه، کمبود سهمیه آرد، و پیگیری حق آبه‌ها مطرح شد.

کلهری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم در این جلسه از آغاز به سازی جاده قم جعفرآباد با هزینه ۲۰ میلیارد تومان از ۱۷ آذر سال جاری خبر داد و گفت: تقاطع قلعه سنگی هم حداکثر تا سه هفته آینده تکمیل خواهد شد.

صادق پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هم پیگیری حق آبه‌ها را از اولویت‌های استان دانست و گفت: حفر هفت حلقه چاه برای تامین آب این منطقه در دستور کار قرار دارد که ۴ حلقه در حال حفر است.

امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم در این باره گفت: مشکل ما فقط مدیریت منابع آبی نیست و استان نیاز مبرم به انتقال آب از سرشاخه‌های دز دارد.

استاندار در پایان این جلسه از پیگیری و حل مشکل آب مجتمع دامپروری، جاده قم جعفرآباد، در سفر ریاست جمهوری به قم خبر داد و گفت: ماهی یک روز برای بررسی مشکلات برای شهرستان جعفرآباد بعد از سفر ریاست جمهوری اختصاص خواهم داد.

وی افزود: بیمارستان کریمه و مشکلات آن باید بیشتر بررسی شود.

استاندار همچنین با حضور در ناحیه صنعتی طغرود با بازدید از دو واحد صنعتی در جریان مشکلات آن قرار گرفت.

آقای شاهچراغی با حضور در مزار شهدای جعفرآباد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و در حاشیه نماز جمعه هم با دیدار‌های چهره به چهره با اهالی منطقه از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار