معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: جشنواره ملی مطبوعات دینی که در شهریور ماه فراخوان شده است تا پایان آبان ماه ادامه دارد و تمدید نخواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ 20 November 2021

به گزارش تابناک قم، محمد جواد محرابی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی به میزبانی استان قم، اظهار کرد: جشنواره های رسانه ای متعددی در قم برگزار می شد که جای برگزاری جشنواره ملی مطبوعات دینی در بین آنها خالی بود.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری این جشنواره گفت: از سال گذشته مقدمات برگزاری این جشنواره انجام شد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری آن وجود نداشت و امسال با توجه به شرایط مطلوبی که بوجود آمد شهریور ماه فراخوان آن انجام شد.

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بیان کرد: جشنواره های مطبوعاتی محکی برای تولیدات رسانه ای است تا در ترازوی نقد داوران قرار بگیرد که این رخداد به ارتقاء آثار اصحاب رسانه کمک شایانی می کند.

وی با تاکید براینکه جشنواره ملی مطبوعاتی دینی برای نخستین بار است که به میزبانی استان قم برگزار می شود، تصریح کرد: برگزاری جشنواره هایی با گستره وسیع و ملی یکی از الزامات فضای رسانه ای است که با بهره گیری از تجربیاتی که بدست می آید به طور قطع می تواند درهر دوره بهتر از دوره پیشین باشد.

محرابی با اشاره به برگزاری جشنواره مطبوعات استان قم در دوره گفت: تجربه های خوبی در این راستا بدست آمد و علی رغم برخی مشکلاتی که وجود داشت اما در سطح قابل قبولی این جشنواره برگزار شد که این تجربه ها می تواند در بهبود رفع نواقص دیگر جشنواره ها ما را یاری کند.

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اضافه کرد: از اصحاب رسانه در خواست داریم ارسال آثار خود را به آخرین لحظه موکول نکنند و در روهای باقی مانده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس qom.pressfestival.ir ارسال کنند.

وی مهلت ارسال آثار به این جشنواره را مورد توجه قرار داد و گفت: اصحاب رسانه آثار خود را از نخستین روز فروردین ماه سال 1399 تا پایان آبان ماه 1400 که در رسانه های معتبر و رسمی منتشر شده است ارسال کنند.

محرابی خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه جشنواره ملی مطبوعات پسوند دینی دارد اما شامل سطح وسیعی از آثار رسانه ای می شود که از اصحاب رسانه درخواست داریم تا پایان زمان مقرر در این جشنواره شرکت کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار