کادر فنی تیم ملی بسکتبال 6 بازیکن تیم شیمیدر قم را برای حضور در اردوی آماده‌سازی این تیم به منظور حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی انتخاب کرد.
کد خبر: ۱۰۰۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ 18 November 2021

به گزارش تابناک قم، بعد از پایان بازی‌های نیم‌فصل نخست مرحله گروهی فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، اردوی آماده‌سازی تیم ملی ایران به منظور رویارویی با حریفان شرکت کننده در پنجره اول پیکارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ آغاز شد.

با اعلام اسامی 18 بازیکن دعوت‌ شده به اردوی تیم ملی بسکتبال، نام ۶ بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم نیز در بین حاضرین در این اردو به چشم می‌خورد، در حالی که هدایت تیم ملی را مصطفی هاشمی بر عهده دارد و از شیمیدر امیرحسین آذری، روزبه ارغوان، حامد حسین‌زاده، نوید رضایی‌فر، سالار منجی و محمد یوسف‌وند دعوت شده‌اند.

تیم ملی کشورمان باید در نخستین دیدار خود از پنجره اول انتخابی جامی جهانی ۲۰۲۳ در منطقه آسیا و اقیانوسیه به مصاف تیم ملی بحرین برود، در حالی که نخستین بازی ملی‌پوشان روز پنجم آذر ماه به میزبانی ایران به انجام می‌رسد و بازی برگشت روز هشتم آذر در بحرین برگزار خواهد شد.

بسکتبالیست‌های کشورمان در پنجره دوم انتخابی جام جهانی باید روز سه‌شنبه پنجم اسفند ماه در ایران از قزاقستان پذیرایی کنند و روز هشتم اسفند در خانه سوریه به میدان بروند، همچنین دهم تیر ماه سال ۱۴۰۱ مصاف دیگر ایران و قزاقستان در خانه حریف برگزار می‌شود و بازی بعدی ایران با سوریه نیز در روز سیزدهم تیر ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی شده است.

این در شرایطی است که با پایان مرحله اول رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ که شامل پنجره اول، دوم و سوم می‌شود، سه تیم برتر هر گروه به مرحله دوم مسابقات انتخابی شامل پنجره‌های چهارم تا ششم صعود خواهند کرد، بدین‌ترتیب ۱۲ تیم از منطقه آسیا و اقیانوسیه به مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ صعود می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار