سفیران کریمه به همراه پرچم حرم مطهر بانوی کرامت در منزل دو خانواده حضور یافتند که بدون دریافت دیه از حق مسلم قصاص گذشت کرده بودند.
کد خبر: ۱۰۰۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱ 10 November 2021

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام محمدرضا انصاری در گفت‌وگویی اظهار کرد: سفیران کریمه به همراه پرچم حرم مطهر بانوی کرامت با حضور در منزل دو خانواده قمی که بدون دریافت دیه از حق مسلم قصاص گذشته بودند تجلیل کردند.

او گفت: هر دو خانواده هدف خود را از این اقدام تأسی به فرهنگ اهل بیت (ع) و ترویج فرهنگ ایثار و گذشت در جامعه عنوان کردند که با وجود سختی گذشتن از خون عزیزان خود، به این کار مبادرت داشته اند.

مسئول واحد خدمات فرهنگی بانوی کرامت افزود: مادر یکی از مقتولان ابراز می‌کرد که طی دو سال که از قتل فرزندش می‌گذشت هر روز به حرم مطهر حضرت معصوم سلام الله علی‌ها مشرف شده و از این بانو درخواست کرده که توان گذشتن از خون فرزندش را به او عنایت کنند و در نهایت در شهر کریمه اهل بیت (س) توانست این کار کریمانه را انجام دهد.

او ادامه داد: همچنین دیدار با خانواده‌هایی که در شرف رضایت و گذشت از قصاص قرار دارند هم در برنامه سفیران کریمه در ایام معصومیه قرار دارد و با هماهنگی ستاد دیه این اقدام هم در هفته آینده انجام خواهد شد تا در گرفتن این تصمیم سخت به آن‌ها دلگرمی داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار