تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم دیدارهای دور نخست از مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با سه شکست پشت‌سر گذاشت.
کد خبر: ۱۰۰۸۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 10 November 2021

به گزارش تابناک قم، کشتی‌گیران تیم شهدای مدافع حرم که از رقبای خود در دور رفت فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در گروه دوم مقدماتی میزبانی می‌کردند، در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برابر سه رقیب هم‌گروه تن به شکست دادند.

این دوره از مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور همانند دوره قبل با عنوان جام یادگار امام (ره) برگزار می‌شود و تیم‌ها در گروه‌های مختلف مقدماتی با یکدیگر رقابت می‌کنند، در حالی که تیم شهدای مدافع حرم قم در گروه دوم مقدماتی جای گرفته و با نمایندگان استان‌های مازندران، خراسان‌جنوبی و تیم دانشگاه آزاد اسلامی هم‌گروه است.

تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم در نخستین دیدار خود برابر باشگاه سید بابل به میدان رفت و در پایان ۱۰ مسابقه انفرادی با نتیجه ۸ بر ۲ شکست خورد، نماینده قم دومینم سابقه خود را برابر تیم هیات خراسان‌جنوبی هم واگذار کرد و در سومین دیدار به تیم دانشگاه آزاد اسلامی با حساب ۸ بر ۲ باخت.

با پایان دیدارهای دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در گروه دوم، تیم دانشگاه آزاد اسلامی بالاتر از سایر هم‌گروه‌های خود در جایگاه نخست ایستاد، تیم کشتی سید بابل در مکان دوم جای گرفت و تیم‌های هیات خراسان‌جنوبی و شهدای مدافع حرم قم در مکان‌های بعدی ایستاده‌اند.

در جدال با تیم سید بابل مهدی جواهری در وزن ۵۵ کیلوگرم و محمدامین جبالی‌فر در وزن ۶۷ کیلوگرم دو پیروزی برای نماینده قم کسب کردند و هشت کشتی‌گیر دیگر به حریفان خود باختند، ضمن اینکه در مسابقه با تیم خراسان‌جنوبی مهدی جواهری در ۵۵ کیلوگرم، محمد جانقلی در ۶۰ کیلوگرم، محمدامین جبالی‌فر در ۶۷ کیلوگرم، ابوالفضل زینتی‌رفاه در ۷۲ کیلوگرم و یاسر راستگو در ۱۳۰ کیلوگرم حریفان را بردند و در امتیاز شماری تیم شهدای مدافع حرم قم باخت.

در جدال پایانی با تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز مهدی جواهری در وزن ۵۵ کیلوگرم حریف خود را شکست داد و دیگر کشتی‌گیر برنده تیم شهدای مدافع حرم قم محمدصادق عبداللهی در وزن ۹۷ کیلوگرم بود اما سایر نفرات تیم قم به رقبا نتیجه را واگذار کردند و بازی با برتری دانشگاهی‌ها به پایان رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار