وزیر کشور:
وحیدی گفت:امروز ایران اسلامی در اوج امنیت است و قدرت‌نمایی سپاه در دریای عمان نشان‌گر این موضوع بود.
کد خبر: ۱۰۰۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ 09 November 2021

به گزارش تابناک قم، احمد وحیدی،وزیر کشور در مراسم تکریم و معارفه استاندار قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وجود بارگاه حضرت معصومه (س)، مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه شهر مقدس قم جایگاه بی‌نظیری دارد.

او افزود: خدمت در شهر قم بسیار باارزش است، چون در کنار حرم کریمه اهل‌بیت (ع) هستیم، قم مشکل آب دارد که برای رفع آن باید برنامه‌ریزی شود.

وزیر کشور با اشاره به لزوم رفع مشکلات استان قم بیان کرد: سردار شاه‌چراغی در دفاع مقدس خوش درخشید و امروز به‌عنوان استاندار قم به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در خدمت شهر مقدس قم و مراجع تقلید و حوزه علمیه قم است.

وحیدی به تلاش برای دزدی دریایی آمریکا اشاره کرد و گفت: امروز نظام استکباری توسط همین مردم و رزمندگان ما به انزوا افتاده است.

او با تأکید بر این که امروز ایران اسلامی در اوج امنیت است و قدرت‌نمایی نیروی دریایی سپاه نشان‌گر این موضوع بود، گفت: دشمن متکبر هر ظلمی بخواهد انجام می‌دهد و مردم مظلوم افغانستان و یمنی را مورد ظلم قرار می‌دهد، ولی در برابر ایران اسلامی به ذلت کشیده شد و این نقطه بزرگ در تاریخ ما است.

وزیر کشور بابیان این که دولت سیزدهم عمیقاً به مردم‌باور دارد، افزود: باید به مردم خدمت کرد و از ظرفیت‌های مردمی بهره برد ؛نباید هیچ توجهی به خارج از کشور داشته باشیم ؛ باید با تکیه‌بر ظرفیت داخلی برای رفع مشکلات کشور اقدام کنیم.

وحیدی بیان کرد: دولت رئیسی دولتی مردمی و با اتکای به مردم فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد و بن‌بستی ندارد، مسئولان استان باید با تبعیت از مراجع تقلید که وجودشان مایه برکت و رحمت است استانی شایسته ازنظر مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بسازند و مردم در آرامش به سر ببند.

او ابراز امیدواری کرد: قم با حمایت همه بزرگان و مسئولان به بهترین شکل ساخته شود.

وزیر کشور با اشاره تقاضاهای مختلف مردم برای استفاده از نظامیان در پست های مختلف، گفت: ما نگرانی از مسائل امنیتی نداریم و انتصاب نظامیان در با توجه به درخواست ها و تقاضاها صورت گرفته است.

وحیدی افزود: امروز فصل جدیدی شروع شد و دولت جدید عمیقاً به خدمت‌رسانی به مردم اعتقاد دارد و عمیقاً معتقد است که نباید به کسی جز مردم اعتماد کرد.

او به اختلال در بحث بنزین اشاره کرد و افزود: این اتفاق در کمترین زمان حل شد و کار پیش رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار