تیم بسکتبال شیمیدر قم چهارمین برد متوالی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را برابر تیم اکسون تهران کسب کرد.
کد خبر: ۱۰۰۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷ 08 November 2021

به گزارش تابناک قم، تیم شیمیدر قم که با هدایت مهران شاهین‌طبع سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال در فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور حضور یافته، بار دیگر روی نوار پیروزی گام برداشت و با عبور از سد اکسون تهران به روند نتایج موفق خود در لیگ جدید ادامه داد.

بلندقامتان شیمیدر قم به دنبال ادامه صدرنشینی

شیمیدر مدعی صدرنشینی گروه دوم لیگ برتر

نماینده بسکتبال استان قم در پنجمین هفته رقابت‌های مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال ایران چهارمین بازی این فصل خود را برابر تیم اکسون تهران در تالار آزادی انجام داد و با کسب چهارمین برد متوالی در جدول رده‌بندی گروه دوم مجموع امتیازات خود را به عدد ۸ رساند تا همچنان مدعی صدرنشین این گروه باشد.

بلندقامتان شیمیدر قم به دنبال ادامه صدرنشینی

برتری شیمیدر با اختلاف ۳۴ امتیاز

شاگردان مهران شاهین‌طبع در کوارتر نخست این دیدار به برتری ۱۹ بر ۱۵ دست یافت، کوارتر دوم را ۲۲ بر ۹ به نفع خود تمام کرد و نیمه نخست با برتری ۴۱ بر ۲۴ به نفع شیمیدر تمام شد، اما کوارتر سوم این مسابقه با تساوی ۲۲ بر ۲۲ تمام شد و کوارتر چهارم را شیمیدر ۲۱ بر ۴ به نفع خود تمام کرد.

بدین‌ترتیب شیمیدر قم با نتیجه ۸۴ بر ۵۰ برابر اکسون تهران به برتری رسید تا بعد از برتری مقابل رعد پدافند هوایی تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و صنایع هرمزگان به روند پیروزی‌های متوالی خود در لیگ ادامه دهد، البته شاگردان شاهین‌طبع یک بازی معوقه با مس رفسنجان هم در پیش دارند که باید 14 آذر ماه انجام دهند.

بلندقامتان شیمیدر قم به دنبال ادامه صدرنشینی

لمار و رضایی‌فر بازیکنان شاخص در کسب امتیاز

در مسابقه هفته پنجم شیمیدر و اکسون، لمار بازیکن امریکایی با ۱۶ امتیاز، نوید رضایی‌فر ۱۵ امتیاز، محمد یوسف‌وند ۱۱ امتیاز، سینا واحدی ۱۱ امتیاز، ارنست زیگلر ۶ امتیاز، امیرحسین آذری ۵ امتیاز، علی دریایی ۴ امتیاز، رافی درغوکاسیان ۳ امتیاز و روزبه ارغوان ۲ امتیاز برای نماینده بسکتبال قم کسب کردند.

بلندقامتان شیمیدر قم به دنبال ادامه صدرنشینی

جدال با رقیب سنّتی در هفته پایانی نیم‌ فصل

شیمیدر قم در ادامه رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال مردان ایران باید روز دوشنبه ۱۷ آبان ماه در تالار بسکتبال آزادی رو در روی تیم آویژه صنعت پارسا مشهد قرار بگیرد و حساس‌ترین بازی از دور مقدماتی لیگ برتر را روز جمعه ۲۱ آبان ماه در مقابل رقیب سنّتی خود یعنی مهرام برگزار کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار