سرپرست هیات دو و میدانی قم از دعوت ۴ ورزشکار قمی به اردوی تیم ملی دو و میدانی بزرگسالان کشور جهت حضور در بازی‌های آسیایی پیش رو خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷ 28 October 2021

به گزارش تابناک قم، ابوالفضل خدمتکاری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: نخستین مرحله از اردوی ملی پوشان دو و میدانی کشور با هدف حضور مقتدرانه این ورزشکاران در بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین و همچنین دستیابی به آمادگی لازم جهت شرکت در رقابتهای قهرمانی داخل سالن آسیا در نورسلطان-قزاقستان از روز ۱۴ آبان ماه جاری در آکادمی ملی المپیک آغاز خواهد شد.

وی عنوان کرد: در این اردوی انتخاباتی علی قاسم بابایی، رضا ملک‌پور، امیر مقدمی و محدثه ابراهیم‌پور از ورزشکاران قمی برای حضور در اردو به کمپ تیم ملی فراخوانده شدند.

خدمتکاری افزود: در این اردو متمرکز که در دو بخش آقایان و بانوان آغاز خواهد شد، ۴۷ ورزشکار تمرینات آماده سازی را زیر نظر ۲۱ مربی پیگیری خواهند کرد و قرار است در حین برگزاری این اردو تدارکاتی معاینات پزشکی، تست‌های آمادگی جسمانی و کلاس‌های آموزشی برگزار شود که به همین دلیل حضور تمامی دعوت‌شدگان الزامی است.

وی ابراز داشت: در بخش آقایان ورزشکاران دعوت شده از روز ۱۴ آبان ماه وارد اردو خواهند شد و تا روز ۱۷ آبان ماه به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت و بخش بانوان نیز از روز ۵ تا ۸ آذر ماه این اردو متمرکز برگزار خواهد شد.

سرپرست هیات دو و میدانی قم تصریح کرد: همچنین در این اردوی انتخاباتی علی رضایی مربی بازیکن ساز و خوشنام قمی در کنار ورزشکاران حضور خواهد داشت.

دعوت ۴ ورزشکار قمی به اردوی تیم ملی دو و میدانی

دعوت ۴ ورزشکار قمی به اردوی تیم ملی دو و میدانی

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار