شادمهر گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد جایگاه‌های سوخت قم وارد مدار سوخت گیری شده اند.
کد خبر: ۱۰۰۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵ 28 October 2021

به گزارش تابناک قم، عبدالله شادمهر، رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم در برنامه گفت و گوی ویژه خبری قم با بیان این که بروز مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت از روز گذشته در سراسر کشور مشکلاتی را برای سوختگیری مردم به وجود آورد، گفت: سوخت گیری با نرخ آزاد هم اکنون در سراسر کشور در حال انجام است و استان قم نیز با فعال بودن ۸۰ درصد از جایگاه‌های سوخت، در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

او با اشاره به تلاش همه جانبه مسئولان امر برای راه اندازی تمام جایگاه‌های سوخت استان قم افزود: همکاران من در حال تلاش برای آغاز هرچه سریع‌تر سوخت گیری مردم بر اساس سهمیه‌های موجود در کارت سوخت‌شان هستند.

رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم با تأکید بر ایراد سیستمی پیش آمده در سیستم هوشمند سوخت رسانی کشور ادامه داد: فعلاً زمان مشخصی برای اتصال سرور‌ها مشخص نیست.

شادمهر با بیان این که قیمت بنزین دستخوش تغییر نمی‌شود و هرگونه شایعه پیرامون افزایش قیمت بنزین صحت ندارد، گفت: افزایش قیمت بنزین به هیچ عنوان در دستور کار نیست.

او با اشاره به این که برای سهمیه موجود در کارت‌های سوخت هیچ مشکلی پیش نمی‌آید، افزود: مردم از دامن زدن به شایعات به جد خودداری و تنها اخبار را از رسانه ملی دنبال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار