تیم والیبال افق در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر رقابت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۰۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ 26 October 2021

به گزارش تابناک قم، سال گذشته رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان ایران برای افق قم با نتایچ چندان موفقی همراه نبود اما این تیم در سال 1398 با عملکرد بسیار خوب تا آستانه صعود به لیگ برتر پیش آمد تا اینکه شیوع ویروس کرونا مانع برگزاری مرحله پایانی لیگ برای تعیین صعود کننده‌ها به لیگ برتر شد.

امسال هم افق نماینده قم در لیگ دسته اول است و از سوی فدراسیون والیبال شرایط برگزاری لیگ دسته اول مردان باشگاه‌های کشور در سال 1400 اعلام شد، در حالی که این لیگ با حضور 45 تیم و با عنوان سری A لیگ دسته اول مردان باشگاه‌های کشور یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

نام افق به عنوان نماینده قم در شرایطی مطرح شده که تیم‌های دیگری نظیر ایرانشید چالوس، عقاب، مقاومت بسیج، سروقامتان همدان، اشتاد سازه، فود فود مشهد، توپکاه بابلسر، طبرستان نوشهر، آریا تنکابن، آق‌قلا، شهداب یزد، شهرداری آزادشهر، گیتی‌پسند، شهرداری بوشهر، زرسان، سرعین، تخت جمشید مرودشت، هوشیار تبریز، نور، ساوانا بهشهر، پرتو ملل مرودشت، گل‌گهر سیرجان و وارنا شهر باران نیز حضورشان در این لیگ قطعی شده است.

تیم‌ها تا پایان مهر فرصت اعلام نهایی حضور خود در لیگ جدید را داشته‌اند و از جمله شرایط سازمان لیگ برای حضور در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، دارا بودن دو سالن استاندارد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و برخورداری از حداقل چهار هتل شامل سه هتل برای تیم‌ها و یک هتل برای اسکان ناظران و داوران است.

پرداخت هزینه اسکان و تغذیه ناظران و داوران اعزامی فدراسیون، پرداخت حق‌الزحمه داوران بومی، پرداخت هزینه ترانسفر تیم‌های مهمان از سالن به هتل، دارا بودن شرایط انجام تست PCR تیم‌ها، تسویه حساب با بازیکنان و کادر فنی، تسویه حساب بدهی به فدراسیون و پرداخت ورودیه به مبلغ 900 میلیون ریال، ارائه چک تضمین به مبلغ پانصد میلیون تومان در وجه فدراسیون والیبال از جمله شرایط سازمان لیگ برای تیم‌ها است، ضمن اینکه برای تیم‌های متقاضی حضور در لیگ دسته اول، پرداخت بدهی تیم گذشته بر اساس اولویت درخواست با تشخیص کمیته تعیین وضعیت الزامی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار