معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از آغاز عملیات بازسازی و توسعه پایگاه قهرمانی ورزش قم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶ 25 October 2021

به گزارش تابناک قم، روح‌الله رمضانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هفته تربیت‌بدنی و ورزش فرصت بسیار خوبی است تا این عرصه مهم اجتماعی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، ورزش باید در بین عموم مردم نهادینه شود تا از بسیاری مشکلات جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: به دلیل کمبود امکانات،‌ زیرساخت‌ها و همچنین منابع مالی، متاسفانه کمی ورزش مظلوم واقع شده، در حالی که ورزش جز لازم زندگی تمام افراد جامعه باید باشد، هر چند در زندگی شخصی افراد جامعه نیز به دلیل ماشینی شدن زندگی این موضوع مورد غفلت قرار گرفته است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: در این اداره کل تمام تلاش‌ها برای رفع این موانع است تا ورزش توسعه و تحول پیدا کند، در این زمینه پایگاه قهرمانی که یکی از حلقه‌های مهم زنجیره قهرمانی برای ورزشکاران و تیم‌های ورزشی بوده توسعه و تجهیز آن در دستور کار اداره کل قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور افزایش فضای تمرینی سالن مرکز سنجش قابلیت‌های جسمانی ورزشکاران کنار مرکز تمرین‌دهی ایجاد خواهد شد، زیرا تاکید ما بر لزوم سنجش قابلیت‌های جسمانی ورزشکاران و تیم‌های ورزشی پیش از اعزام به مسابقات است تا تیم‌ها و نفراتی آماده داشته باشیم.

رمضانی در پایان اظهار کرد: پایگاه قهرمانی ورزش قم در مجموعه ورزشی شهدای 15 خرداد قرار دارد، ضمن اینکه ما در دیگر نقاط شهر قم نیز امکاناتی داریم که به ورزشکاران و تیم‌های ورزشی اعزامی به مسابقات داخلی و برون‌مرزی برای تقویت آمادگی کمک می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار