رئیس هیات تنیس روی‌میز استان قم گفت: این رشته با درخشش استعدادها و نخبه‌های خود در هر دو بخش دختران و پسران روی نوار موفقیت گام برمی‌دارد.
کد خبر: ۱۰۰۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵ 17 October 2021

به گزارش تابناک قم، محمد عموئیان اظهار کرد: در مسابقات منطقه ۶ کشور و در رده سنی نوجوانان بخش دختران که به میزبانی سالن تنیس روی‌میز مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک با حضور ۲۱ ورزشکار از استان‌های مرکزی، قم و همدان به شکل دوره‌ای و حذفی پیشرفته برگزار شد، زهرا مصباحی از قم روی سکوی سوم ایستاد و مقام‌های پنجم و هشتم به دو نماینده دیگر قم فاطمه شهیدی‌فر و سارا کرّاری رسید.

وی افزود: در فینال مسابقات نوجوانان منطقه ۶  کشور که به میزبانی هیات تنیس روی‌میز قم برگزار شد رادمهر نیکبخت از قم با نتیجه ۳ بر ۲ سینا طاهری از مرکزی را برد و قهرمان شد، ضمن اینکه باید به درخشش علی کاظمی، مهدی عموئیان، کسری شایسته و سعادت سرکشیکیان نونهالان قمی این رشته و صعود آنها از گروه‌های خود در مسابقات منطقه ۶ اشاره کنیم.

رئیس هیات تنیس‌ روی‌میز استان قم در ادامه با اشاره به قهرمانی علی کاظمی در رقابت‌های طرح هوپس منطقه ۶ ایران در همدان، بیان کرد: باید به مهدی کاظمی پدر این ورزشکار توانمند که به خوبی در مسابقات همدان مربیگری علی را انجام داد تبریک بگوییم و از همراهی مادر وی و همچنین مربیان عزیز این پینگ‌پنگ باز قدردانی کنیم که این همراهی منجر به کسب یک افتخار ارزشمند برای ورزش قم شد.

وی افزود: کسب مقام نایب‌قهرمانی مسابقات منطقه ۶ کشور در همدان دستاورد مهدی عموئیان بازیکن خوش‌استیل قم است که در این مسیر باید از تلاش‌های مربی وی آقای شهیدی‌فر نهایت تشکر و قدردانی  را داشته باشیم، ضمن اینکه مقام سوم مسابقات نوجوانان منطقه ۶ ایران در اراک را زهرا مصباحی دیگر بازیکن آینده‌دار قم رقم زد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار