تیم فوتسال نوجوانان فردوس قم با کسب نتایج درخشان و عملکرد موفق از مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور به مرحله نهایی صعود کرد.
کد خبر: ۱۰۰۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴ 17 October 2021

به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال نوجوانان فردوس قم در نخستین بازی خود از مرحله مقدماتی این دوره برابر تیم چیپس کامل مشهد قرار گرفت و در دیداری که سه گل داشت با نتیجه 2 بر 1 به برتری رسید،‌ مسابقه‌ای که در آن روح‌الله نعمتی و رضا غلامی برای نماینده قم گلزنی کردند تا سه امتیاز به قمی‌ها برسد.

دومین بازی نوجوانان فردوس قم در مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال نوجوانان ایران برابر آراد شاهرود میزبان بازی‌های این مرحله برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند، در این مسابقه زننده گل‌های فردوس قم به ترتیب امیرمحمد قنبری و رضا غلامی بودند تا یک امتیاز به حساب قمی‌ها واریز شود.

در سومین مسابقه از مرحله مقدماتی این دوره یک پیروزی ارزشمند و غرورآفرین در کارنامه نوجوانان فردوس قم به ثبت رسید، فردوسی‌ها در این دیدار برابر تیم مطرح و متموّل صنایع‌ گیتی‌پسند اصفهان صف‌آرایی کرده و با گل‌های مهدی فیلو، رضا غلامی (۲ گل)، امیرمحمد قنبری و حمیدرضا ده‌نمکی 5 بر 2 حریف خود را مغلوب کردند.

نوجوانان فردوس قم در بازی سوم گروهی لیگ برتر نوجوانان کشور که یک بازی حساس و نفس‌گیر محسوب می‌شد، برابر حریف صاحب‌نام خود ضمن ارائه یک بازی شجاعانه و زیبا، کلاس فوتسال قم را به حریف دیکته کرده و با نتیجه‌ای پرگل موفق به شکست گیتی‌پسند شدند تا صدر جدول را نیز از آن خود کنند.

فردوس در چهارمین بازی خود برابر تیم شهرداری ساوه به میدان رفت و در روزی که خستگی در ساق‌های بازیکنان این تیم مشهود بود در دام ضد حمله‌های نماینده ساوه گرفتار شد تا بازی را با حساب 3 بر 1 به حریف واگذار کند و کار برای صعود از این مرحله به روز آخر کشیده شود، در این دیدار باز هم رضا غلامی برای فردوس گلزنی کرد.

پنجمین و آخرین بازی مرحله گروهی لیگ برتر نوجوانان کشور برای فردوس قم یک رقابت حساب مقابل نکتا چوب سبزوار بود که 9 گل داشت و استعدادهای آینده‌دار فردوس قم با نتیجه 6 بر 3 حریف را شکست دادند، در این دیدار رضا غلامی (۳ گل)، طاها منیری، سجاد زنجانی و علیرضا روحانی برای نماینده قم گل زدند.

نوجوانان فردوس قم با کسب برتری قاطع در بازی آخر مرحله گروهی لیگ برتر نوجوانان ایران مجموعا صاحب 3 پیروزی، یک تساوی و یک باخت شد تا همراه با تیم گیتی‌پسند اصفهان از این گروه راهی مرحله نهایی شود، ضمن اینکه تیم‌های آتیه‌سازان شازند و استعدادهای درخشان مشهد نیز از گروه دیگر به مرحله پایانی راه یافتند، همچنین تیم‌های آراد شاهرود و فراز صومعه‌سرا که در قعر جدول دو گروه مقدماتی ایستادند به دسته پائین‌تر سقوط کردند و دیدارهای مرحله نهایی از روز یک‌شنبه 16 آبان برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار