تکواندوکاران استان قم در تلاش برای کسب عناوین برتر و مدال‌های جام‌های بین‌المللی و آسیایی این رشته با حریفان فراملی رقابت می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۰۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵ 17 October 2021

به گزارش تابناک قم، تیمی متشکل از 12 نفر به نمایندگی از هیات تکواندو استان قم راهی تهران شده‌اند تا در سه جام معتبر شامل مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، پیکارهای جام بین‌المللی فجر و همچنین رقابت‌های آزاد قهرمانی آسیا برای کسب رتبه‌های برتر به مصاف رقبا بروند.

این تیم را هفت تکواندوکار، چهار داور و یک مربی تشکیل می‌دهند تا در دهمین دوره جام باشگاه‌های آسیا، سی‌ و یکمین دوره مسابقات جام بین‌المللی فجر و سومین دوره پیکارهای قهرمانی آزاد آسیا رقابت کنند، مسابقاتی که تا 28 مهر ماه به میزبانی ایران در شهر تهران به انجام خواهد رسید.

نفرات اعزامی از استان قم در 2 گروه مردان و زنان هستند، در حالی که سلیمان قلی‌زاده به عنوان داور بین‌المللی در پیکارها آزاد آسیا قضاوت می‌کند و امیرمحمد باقری در وزن اول، کیوان کاظمی در وزن سوم، کامران کاظمی و ابوالفضل مولایی در وزن چهارم به همراه زینب باقری در وزن هشتم زنان به مربیگری مریم‌سادات محمودزاده‌حسینی به نمایندگی از قم به میدان می‌روند.

در مسابقات بین‌المللی جام فجر و در وزن دوم علی چهرقانی که سابقه حضور در مسابقات آسیایی این رشته را دارد برای کسب مدال تلاش می‌کند، ضمن اینکه در وزن ششم محمد صفایی که وی نیز چندین حضور در اردوی تیم‌های ملی را تجربه کرده با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت، در حالی که داوران بین‌المللی قم در بخش مردان هاشم آقایی و در قسمت زنان خانم‌ها فردوس چوبین و مرضیه احمدی هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار