تیم بسکتبال شیمیدر در مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسؤولان استانی برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از قم بدرقه شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ 15 October 2021

به گزارش تابناک قم، شاگردان مهران شاهین‌طبع در تیم بسکتبال شیمیدر قم که کمتر از یک هفته تا نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال زمان دارند، در سالن شهید حیدریان قم تمرین کرده و در مراسمی با شکوه با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسوولان استانی برای لیگ جدید بدرقه شدند.

بدرقه شیمیدر قم برای فصل 1400 بسکتبال ایران

حضور وزیر ورزش در تمرین شیمیدری‌ها

در حالی که شیمیدر قم باید روز چهارشنبه 28 مهر ماه در نخستین بازی از فصل جدید لیگ برتر به میدان برود، وزیر ورزش و جوانان در سفر خود به شهر مقدس قم در تمرینات تیم بسکتبال شیمیدر قم حضور یافت و با بازیکنان و کادر فنی تیم گفت‌و‌گو کرد تا شیمیدری‌ها با روحیه‌ای مضاعف از این حضور برای لیگ برتر آماده و بدرقه شوند.

سیدحمید سجادی به اتفاق معاونین این وزارتخانه با حضور در سالن ۲ هزار نفری شهید حیدریان محل تمرین تیم بسکتبال شیمیدر قم، دقایقی از روند آماده‌سازی شیمیدری‌ها برای فصل جدید لیگ برتر بازدید و با صحبت در جمع شاگردان مهران شاهین‌طبع برای بازیکنان و کادر تیم در فصل ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال ایران آرزوی موفقیت کرد.

بدرقه شیمیدر قم برای فصل 1400 بسکتبال ایران

قائم‌مقام شیمیدر: حضور وزیر ورزش برای شیمیدر مایه برکت و مباهات است

در این مراسم ابتدا قائم‌مقام باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر در حضور وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه شیمیدر امسال در 6 بخش‌ باشگاهی از ورزش بسکتبال حمایت می‌کند، عنوان کرد: حضور دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم و تمرین تیم برای مجموعه شیمیدر مایه مباهات و برکت است و امروز قطعا برای باشگاه شیمیدر خاطره‌انگیز خواهد بود.

امیرحسین صفرزاده در ادامه گزارشی از فعالیت‌های شیمیدر در عرصه ورزش به ویژه رشته بسکتبال ارائه کرد و افزود: ابتدا حامل سلام و قدردانی مهندس درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شمیدر از حضور ارزشمند شما در جمع کادر و بازیکنان تیم بسکتبال شیمیدر هستم.

قائم‌مقام باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر با اشاره به فعالیت بیش از یک دهه‌ای شیمیدر در رشته بسکتبال عنوان کرد: ما به عنوان یک بخش خصوصی در ورزش فعالیت می‌کنیم و حامی اصلی این ماجرا مهندس هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه هستند که نگاه ویژه‌ای به مقوله ورزش دارند.

بدرقه شیمیدر قم برای فصل 1400 بسکتبال ایران

هدفی به غیر از قهرمانی در ذهن نداریم

وی خاطرنشان کرد: سومین فصلی است که شیمیدر به نمایندگی از استان قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود و فصل قبل توانست رتبه سوم لیگ را به دست بیاورد، امسال نیز تیم بسیار خوبی داریم که با کادر فنی و بازیکنان توانمند آماده لیگ شده است و هدفی به غیر از قهرمانی را در ذهن نداریم.

صفرزاده خاطرنشان کرد: این تیم با حضور مهران شاهین‌طبع که سرمربی تیم ملی کشورمان در بازی‌های المپیک 2020 بوده‌اند و بازیکنانی که 6 نفر آنها حاضر در اردوهای تیم ملی بودند، به علاوه بازیکنان بسیار مستعد و آینده‌داری که مطمئنا در سال‌های آینده آنها را در پیراهن تیم ملی خواهیم دید، برای فصل جدید لیگ برتر آماده می‌شود و از 28 مهر ماه کار خود را در لیگ جدید آغاز می‌کند.

قائم‌مقام باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر در پایان اظهار کرد: شیمیدر در 6 بخش از تیم‌های باشگاهی در بسکتبال حمایت می‌کند، علاوه بر تیم لیگ برتری مردان، از امسال تیم بانوان شیمیدر در لیگ برتر حضور دارد و دو تیم دیگر نیز در لیگ‌های دسته اول و دوم آقایان و بانوان حضور می‌یابند و در کنار آن از تیم جانباران ایثار شیمیدر قم و تیم نظامی پدافند حمایت مستقیم دارد.

بدرقه شیمیدر قم برای فصل 1400 بسکتبال ایران

شاهین‌طبع: امیدوارم در لیگ بازی‌هایی در بالاترین سطح ارائه دهیم

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم نیز که در بازی‌های المپیک 2021 توکیو هدایت تیم ملی را بر عهده داشت و در این فصل هدایت نماینده قم را بر عهده گرفته، در حضور وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم شیمیدر ترکیبی از جوانان آینده‌دار، کاندیداهای تیم ملی و بازیکنان خارجی است.

مهران شاهین‌طبع در بدو ورود دکتر سیدحمیدسجادی وزیر ورزش و جوانان به سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم و بازدید از تمرین این تیم، اظهار کرد: این حضور شما، مسوولین ورزش استان و هیات بسکتبال قم باعث انگیزه بیشتر و شرایط بهتری برای تیم ما خواهد شد.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم با خیر مقدم و ابراز خوشحالی و قدردانی از حضور دکتر سجادی در تمرین شیمیدری‌ها ضمن قد دامی از مهندس درغوکاسیان و مهندس صفرزاده عنوان کرد، از شما التماس دعا داریم و امیدوارم در لیگ بازی‌های خوبی ارائه دهیم.

بدرقه شیمیدر قم برای فصل 1400 بسکتبال ایران

وزیر ورزش و جوانان: ان‌شاءالله بهترین‌ها در انتظارتان باشد

وزیر ورزش و جوانان نیز در جمع شیمیدری‌ها برای این تیم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور آرزوی موفقیت کرد و گفت: خدمت کادر فنی باشگاه ارزشمند شیمیدر و همینطور خدمت ورزشکاران عزیز هم‌میهن و ورزشکاران میهمان از سایر کشورها که عضو تیم شما هستند عرض سلام، ارادت و خسته نباشید دارم و برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم بازیکنان خارجی‌ای که برای شیمیدر در لیگ برتر ایران بازی می‌کنند از حضور در کشورمان خاطره خوب و خوشی داشته باشند و برای کشورهایی که این ورزشکاران به نمایندگی از آنها میهمان ما هستند معرف خوبی از فرهنگ ورزش کشورمان باشند، ان‌شاءالله میزبان خوبی برای میهمانان خارجی باشیم.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به شیمیدری‌ها ابراز کرد: استان قم سرمنشاء خیلی از اتفاقات خوب در ورزش کشور بوده، ‌هست و ان‌شاءالله خواهد بود، وقتی شنیدم که تیم شیمیدر تمرین دارد به نمایندگی از یکی از تیم‌ها و باشگاه‌های خوب استان قم آمدم که شما را ببینم، دیداری تازه شود و به شما خسته نباشید بگویم.

وی به شیمیدر به عنوان بخش خصوصی فعال در ورزش اشاره کرد و افزود: شرکت شیمیدر و ‌شخص آقای درغوکاسیان برای شما شرایط خوبی را فراهم کرده و در قم سازماندهی شده‌اید و بعد از دو فصل امسال سال سومی است که در قم هستید و به نام شیمیدر قم در لیگ برتر به میدان می‌روید.

دکتر سجادی در پایان اظهار کرد: ان‌شاءالله که بهترین‌ها در انتظارتان باشد، فصل خوبی را شروع کنید، کم آسیب باشد، کم برخورد باشد همراه با پوئن‌های بالا و آمادگی بالا، برای تک تک شما عزیزان آرزوی موفقیت می‌کنم، خیلی دیدار خوبی بود و موفق باشید.

بدرقه شیمیدر قم برای فصل 1400 بسکتبال ایران

امضاء و یادگاری وزیر ورزش بر پیراهن شیمیدر

دکتر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از تمرین شیمیدری ها، پیراهن این تیم در فصل ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال را امضاء کرد و بر آن نوشت: به نام خدا و با آرزوی بهروزی و قهرمانی در سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال.

بدرقه شیمیدر قم برای فصل 1400 بسکتبال ایران

دوری 2 ساله شیمیدر از قمی‌های علاقمند به بسکتبال

با توجه به اینکه طبق برنامه‌ریزی فدراسیون بسکتبال بازی‌های فصل ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال با حضور 16 تیم در 2 گروه 8 تیمی به دلیل شرایط کرونا امسال نیز همانند دوره قبل به شکل مجتمع در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار می‌شود و شیمیدری‌ها در این دوره هم ناگزیر به دور از هواداران پرشور خود وارد کارزار لیگ برتر می‌شوند، اما شامگاه بیست و دومین روز مهر ماه شیمیدر بخشی از برنامه‌های آماده سازی برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال را در سالن ۲۰۰۰ نفری شهید حیدریان قم پیگیری کرد.

شیمیدر آخرین بار قبل از شیوع ویروس کرونا در فصل ۹۸ - ۹۹ لیگ برتر بسکتبال در حضور تماشاگران خونگرم و پرشور خود در سالن شهید حیدریان بازی کرده بود و دو فصل متوالی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا از بازی در قم و مقابل دیدگان تماشاگران علاقه مند بسکتبال و حامی خود محروم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار