با تلاش ماموران پلیس آگاهی اعضای پنج نفره سارقان منازل در قم شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ 15 October 2021

به گزارش تابناک قم، سرهنگ میکائیل قهرمان پور، رئیس پلیس آگاهی استان قم در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به دستگیری باند پنج نفره سارقان منازل گفت:در پی گزارشات مردمی مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت از منازل تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای شناسایی و دستگیری متهمان در این رابطه تشکیل شد.

او افزود:متهمان برای سرقت از منازل با استفاده از قرار دادن کارت های اعتباری نظیر کارت عابر بانک ، آب شیرین، گواهینامه، پایان خدمت و ...بین درب اقدام به باز کردن درب منازل و سرقت می نمودند .

سرهنگ قهرمان پور ادامه داد:سارقان نداشتن حفاظ، نبودن اشخاص در منازل و نبود سیستم‌های حفاظتی را از عوامل انتخاب منزل مورد نظر برای سرقت عنوان کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گقت:طی عملیات پلیسی و امنیتی در ابتدا دو نفر از اعضای باند پنج نفره سرقت منازل دو برادر ۲۳ و ۳۰ ساله دستگیر شدند و در جریان بازجویی به همدستی یک زن که همسر یکی از متهمان است و دو نفر مال خر نیز اعتراف نمودند.

او با بیان این که مجرمان به ۱۷ مورد سرقت در این رابطه اعتراف کردند، افزود:عمده اشیای سرقتی طلا، ارز، پول، لوازم منزل ،عتیقه جات و ... بوده است که سارقان با فروش اموال مسروقه هزینه اعتیاد خود و همسر معتادشان را تامین می کرده اند.

سرهنگ قهرمان پور ارزش اموال مسروقه را به زعم کارشناسان ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با توصیه به هوشیاری شهروندان هنگام ترک منزل، از آن‌ها خواست اموال قیمتی، ارز و طلای خود را به صندوق‌های امانات بانکی بسپارند و همچنین از سیستم‌های امنیتی الکترونیکی ، حفاظ فیزیکی و قفل های مطمئن برای پیشگیری از وقوع سرقت از منزل استفاده نمایند.

سرقت از منازل قم با ترفند کارت اعتباری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار