رئیس هیات کشتی استان قم از موفقیت کشتی‌گیران قم در کسب مقام سوم بخش تیمی پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی کشور با کسب سه مدال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲ 15 October 2021

به گزارش تابناک قم، محمدهادی علیایی در گفت‌و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی شاهد برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور با عنوان گرامیداشت ۶۳۰۰ شهید استان لرستان در سالن شهید عالی‌پور شهرستان کوهدشت بودیم و تیم قم در جایگاه سوم آن ایستاد.

وی ادامه داد: جمعی از نخبه‌ها و استعدادهای کشتی قم که زیر نظر مربیان مجرّب و با دانش این رشته پرورش یافته‌اند در ترکیب تیم منتخب هیات کشتی استان قم راهی رقابت‌های قهرمانی کشور شدند و خوشبختانه در رده‌بندی نهایی بخش تیمی این پیکارها جزو سه تیم برتر جام قرار گرفتند.

رئیس هیات کشتی استان قم با اشاره به موفقیت تیم کشتی فرنگی نونهالان قم در کسب پنج مدال این رقابت‌ها، ابراز کرد: دو نشان طلا، یک برنز و یک عنوان پنجمی دستاورد ارزشمند کشتی‌گیران مستعد و آینده‌دار نونهال قم است و تیم قم با این عناوین در رده‌بندی تیمی با کسب ۹۵ امتیاز بر سکوی سوم مسابقات قهرمانی کشور ایستاد.

وی اضافه کرد: تیم کشتی فرنگی نونهالان قم در این پیکارها توسط امیرمهدی سعیدی‌نوا در وزن ۵۷ کیلوگرم و امیرحسین نعمت‌زاده در وزن ۷ کیلوگرم صاحب دو نشان طلا شد، ضمن اینکه یک مدال برنز توسط محمدجواد ابوطالبی در در وزن ۴۴ کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها به دست آورد.

علیایی با ابراز رضایت از عملکرد کادر و کشتی‌‌گیران تیم نونهالان قم، عنوان کرد: تیم کشتی فرنگی نونهالان قم در حالی با ۹۵ امتیاز از سکوی سوم کشور بالا رفت که در دوره قبل این مسابقات با ۶۷ امتیاز در جایگاه هفتم کشور قرار گرفته بود و با این حساب شاهد یک جهش چهار پله‌‌ای در این رده هستیم که به سرمربیگری محمد شکری‌پور و مربیگری میلاد اسکندری و محمدعلی حیدری رقم خورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار