فرمانده نیروی انتظامی در سفر به قم با چند تن از مراجع و علما دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ 13 October 2021

به گزارش تابناک قم، آیت الله سبحانی در دیدار  فرمانده نیروی انتظامی کشور ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی  امنیت کشور را مرهون تلاشهای  این نیرو دانست 

وی امنیت پایدار در کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: اینکه مردم در جامعه احساس امنیت می‌کنند و به کارهای روزمره خود می‌پردازند به خاطر وجود امنیتی است که نیروی انتظامی در کشور حاکم کرده است

این مرجع تقلید تصریح کرد: در سایه امنیت مردم می‌توانند کارهای خود برسند و ارزش نیروی انتظامی در این موضوع مشخص می‌شود.

آيت الله نوري همداني در ديدار فرمانده نيروي انتظامي گفت: امنيت اولين مساله زندگي بشر است و بسترساز رشد و پيشرفت جامعه است.

وي ضمن قدرداني از فعاليت نيروي انتظامي در تامين امنيت کشور گفت: فراواني نعمت از جمله دستاوردهاي ايجاد امنيت در هر کشوري است.

اين مرجع تقليد با اشاره به لزوم بهره گيري نيروي انتظامي از معارف اسلامي و ديني تاکيد کرد: معارف ديني و اسلامي در ابعاد گوناگون زندگي بشري راهگشاست و خصوصا در برخورد نيروهاي نظامي و انتظامي با مردم خطوط اصلي را روشن ميکند.

وي به حفظ اقتدار جايگاه لباس مقدس نيروي انتظامي در اجتماع تاکيد کرد و افزود: مردم بايد قدردان خادمان خود در لباس نيروي انتظامي باشند و با تبعيت از قوانين زمينه ايجاد آرامش و امنيت در جامعه را فراهم کند.

آيت الله علوي گرگاني نيز در ديدار با فرمانده نيروي انتظامي  گفت: امنيت کشور ما مرهون جانفشاني نيروي انتظامي است.

وی با تاکيد بر حفظ اقتدار نيروي انتظامي و بر خورد قاطع با مجرمان  گفت: با مجرمان بايد به گونه اي برخورد شود که جرات تعدي به جان و مال و ناموس مردم نداشته باشند.

این مرجع تقلید در همین زمینه تصریح کرد: آن چه موجب جلب رضايت مردم مي شود مجازات مجرمين است.

وي با اشاره به لزوم تامين معيشت کارکنان نيروي انتظامي گفت: افرادي که در لباس نيروي انتظامي خدمت مي کنند بايد به لحاظ معيشتي دغدغه و مشکلي نداشته باشندتا با تمام وجود در ايفاي وظايف جانفشاني کنند

آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت هم در دیدار فرمانده نیروی انتظامی این نیرو را اخلاق مدار و در راستای خدمت رسانی به مردم دانست و تاکید کرد.

وی  نرم خویی نیروی انتظامی با مردم را شاخصه و وجه جدا کننده نیروی انتظامی کشور با پلیس دولت‌های غربی عنوان کرد و گفت: در صورتی که نیروی انتظامی ما در برخوردی هم با شخص صورت دهد از باب رحمت و رساله خود فرد وجامعه است نه از روی غرض ورزی و کینه توزی چرا که جلوی فساد بیشتر شخص را می‌گیرد.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه نیروی انتظامی تنها نباید متخلفان برخورد با متخلفان اکتفا کند خاطرنشان کرد نیروی انتظامی نگاهی اخروی دارد و با نگاهی پیشگیرانه سعی در هدایت مردم دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار