تیم فلوربال هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم با کسب سه پیروزی قاطع به مرحله نهایی مسابقات فلوربال قهرمانی مردان کشور صعود کرد.
کد خبر: ۱۰۰۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹ 13 October 2021

به گزارش تابناک قم، مسابقات فلوربال قهرمانی کشور بر اساس برنامه‌ریزی انجمن فلوربال فدراسیون انجمن‌های ورزشی به میزبانی هیات آذربایجان شرقی در سالن تختی شهر صوفیان برگزار می‌شود و تیم‌هایی از استان‌های مختلف در دو گروه مقدماتی رقابت برای کسب عنوان‌های برتر را آغاز کردند.

این رقابت‌ها تا ۲۳ مهر ماه در حالی برگزار می‌شود که در گروه نخست تیم فلوربال استان قم با تیم‌های هیات آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل هم‌گروه است و بازی‌های گروه دوم با حضور تیم‌های هیات تهران، مازندران، صوفیان، کردستان و خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

دیدارهای گروه نخست مرحله مقدماتی در حالی به انجام رسید که فلوربالیست‌های قم در نخستین دیدار خود به مصاف تیم آذربایجان‌غربی رفته و با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسیدند، دومین مسابقه قمی‌ها برابر اردبیل یک دیدار پرگل و جذاب بود که با برتری ۹ بر صفر تیم قم تمام شد و این تیم در سومین بازی خود با حساب ۳ بر یک تیم میزبان یعنی آذربایجان شرقی را مغلوب کرد.

در سایر دیدارهای این گروه نیز نتایج به شکلی رقم خورد که سرانجام از گروه نخست مقدماتی تیم‌های فلوربال قم و آذربایجان شرقی به مرحله نهایی راه یافتند، گروهی که در آن تیم قم با 6 امتیاز در صدر ایستاد، آذربایجان شرقی با چهار امتیاز در مکان دوم جای گرفت و تیم‌های آذربایجان غربی و اردبیل دیگر رده‌های گروه را کسب کردند.

نکته جالب توجه اینکه تیم فلوربال قم با تفاضل گل مثبت ۱۵ به عنوان سرگروه راهی نیمه نهایی رقابت‌ها شد، در حالی که تیم فلوربال استان قم به مربیگری حسین خلیلی بازیکن ملی‌پوش کشورمان با کمک رضا پاشانیا به مرحله پایانی رسیده، تیمی که هفت نفر از بازیکنان آن سابقه حضور در اردوی تیم ملی فلوربال را دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار