سرمربی تیم باشگاهی رعد پدافند هوایی قم از سوی رئیس فدراسیون بدمینتون به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان ایران معرفی و منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ 10 October 2021

به گزارش تابناک قم، با ابلاغ رسمی محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان، محمدرضا مطیع سرمربی تیم رعد پدافند هوایی قم به عنوان مربی تیم ملی بدمینتون نوجوانان منصوب شد، کسی که تیم رعد قم را در سال ۱۳۹۹ قهرمان لیگ برتر باشگاه‌های کشور کرد.

محمدرضا مطیع متولد سال ۱۳۵۴ و کارمند رسمی پردیس فارابی دانشگاه تهران با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه تهران است که از سال ۱۳۶۷ در رشته بدمینتون فعالیت می‌کند و در دوران حرفه‌ای سابقه کسب عنوان قهرمانی در تمام ردهای سنی کشور را در کارنامه دارد.

مربی جدید تیم ملی بدمینتون نوجوانان ایران دارای سابقه پنج سال عضویت تیم ملی کشورمان است و اعزام به بازی‌های آسیایی نیز در کارنامه عملکرد دوران حرفه‌ای وی دیده می‌شود، در حالی که مطیع به عنوان نخستین بازیکن از بدمینتون استان قم توانسته عنوان بین‌الملی نیز کسب کند.

مطیع که در سطح لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور عناوین زیادی دارد، بعد از پایان دوران حضور حرفه‌ای خود در این رشته وارد عرصه مربیگری شد و سابقه سه سال فعالیت به عنوان کمک مربی و مربی در تیم ملی بزرگسالان را دارد، ضمن اینکه عنوان قهرمانی جام بین‌الملی دهه فجر نیز در کارنامه مربیگری وی به چشم می‌خورد.

مطیع در سال ۱۳۸۸ تیم بدمینتون قم را از مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بعد از حدود ۱۰ سال به لیگ برتر آورد و رقابت‌های سال ۱۳۹۹ لیگ برتر باشگاه‌های ایران نیز با تیم رعد پدافند هوایی قم به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت تا نخستین مربی قمی باشد که قهرمانی لیگ برتر در کارنامه مربیگری وی ثبت شده است.

این مربی دارای مدارک بین المللی level one جهانی و شاتل تایم و مدرس بین‌المللی شاتل تایم است، ضمن اینکه به عنوان مدرس رسمی فدراسیون بدمینتون ایران و عضو کمیته‌های مربیان، استعدادیابی و شاتل تایم و همچنین کارشناس حقوقی فدراسیون کشورمان نیز فعالیت می‌کند.

مربی جدید تیم ملی بدمینتون نوجوانان ایران در فصل ۱۴۰۰ مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور همچنان هدایت تیم رعد پدافند هوایی قم را بر عهده دارد و تیمش به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ ۹۹ برابر هفت رقیب دیگر حاضر در لیگ امسال باید ۱۴ هفته به شکل رفت و برگشت به میدان برود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار